If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Принципно за мен е важно колата е да без забележки, екстри, отличен вид (екстериор и интериор). Двг държа да е по-безпроблемния...за чип не мисля да и слагам като първо време.
Не съм карал 150кс и от там идва и проблема ми...трябва да покарам да видя как е на това купе...но трудно се намира в Русе такава
Другото е, че ще си докарам колата аз от Германия или Италия лично...аз не бързам с покупката, искам да намеря идеалната за мен...
Доколкото разбирам коментарите...вървежа и динамиката на 2.4 е мн добра...като икономичност и обслужване 1.9 е една идея напред...като здравина май и двете са на едно ниво!
1.9 според мен е по-здрав,досега не съм виждал такъв супен,докато 2.4 има.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Разликата всъщност е в парите и в това ти колко си готов да дадеш за да караш и поддържаш едната или другата 159-ка.Аз лично карам 1.9 -150 к.с. трета година и я взех именно такава , а не 2.4 просто защото тогава още имаше акциз /над 163 к.с./и трябваше да дам над 30000лв. от които над 6000лв. само акциза , което според мен бе безмислено.Иначе и тогава ,а и сега разликата в цените между 1.9 и 2.4 бяха минимални и зависеха от година и техн.състояние.1.9 е в пъти по-масовия мотор и значително по-лесен от към пари като поддръжка.2.4 -200 или 210 к.с. са си сила и кеф , но и подръжката и дори нормалните експлоатационни разходи са си поне от 20 до 30 % отгоре.Да не дава Господ да ти се счупи или замине съединител , лагер -помпа и куп други нещо на тая модификация.1.9 -150 к.с. със съвсем нормален и абсолютно безопасен ремап си става 185-190к.с. и си върви доста прилично да не кажа , че почти няма кой да му опре в класа на 159-те и почти колкото стокова 2.4-ка.Стоковия вариант на 1.9 също си е добре с изключение на слабостта до 2000 оборота , но все пак колата е доста тежка.Та в крайна сметка избора опира до парите и преценката ти дали си заслужава да налееш няколко хилки отгоре и после още поне няколко стотин лева годишно-застраховки , данъци , поддръжка , консумативи за да се ускориш с около 1 сек.по-бързо до 100 км/ч.Но щом те е хванал мерака и ако имаш парите просто скачаш и това е.Късмет!!!
Качвал съм се на 1.9 и за мен наистина си е слабичък двигател /според моите разбирания/.
Поддръжката на 2.4 е по-скъпа вярно е.
Но най-важното за мен е кефа, а 2.4-ката ми го дава доста повече от 1.9 /не че не се замислям вече за 3.2 /.
Щом ще я взимаш от чужбина (щото тук няма още такива), защо не погледнеш варианта 2,0 JTDm 170 к.с.? Мисля, че го слагаха след 2008 година, а и го има в комбинация с жесток салон от кожа и алкантара... Плюс тва винаги е по-добре да си купиш фейслифтовият модел на която и да е марка по причини известни на всички ни.
Щом ще я взимаш от чужбина (щото тук няма още такива), защо не погледнеш варианта 2,0 JTDm 170 к.с.? Мисля, че го слагаха след 2008 година, а и го има в комбинация с жесток салон от кожа и алкантара... Плюс тва винаги е по-добре да си купиш фейслифтовият модел на която и да е марка по причини известни на всички ни.
щото предполагам че бюджета му е около 20 хилки, а 2.0 йтдм с тоя готиния салон е от 30так нагоре
Бюджета е до към 28к лв (още съм млад за по-скъпи коли..)...но ако екземпляра си заслужава бих дал няколко отгоре...Ще погледна в нета за фейса...как изглеждат...имам една оферта в момента за 25к лв за 2008г. от Германия, 2.4 210кс е мотора, ТИ пакет...чакам инфо за нея сега!
Бюджета е до към 28к лв (още съм млад за по-скъпи коли..)...но ако екземпляра си заслужава бих дал няколко отгоре...Ще погледна в нета за фейса...как изглеждат...имам една оферта в момента за 25к лв за 2008г. от Германия, 2.4 210кс е мотора, ТИ пакет...чакам инфо за нея сега!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...RT&tabNumber=1 Ето ти една такава 2,0 JTDM за 22-23 000 лв. Че даже е октомври 2009 - та. Фейса е по-скоро вътрешен, отколкото външен или поне аз не виждам драстични разлики във външният вид. Промените са по интериора и най-добре се познават по копчето за отваряне на багажника, което при старите 59-ки е до плафона над огледалото за обратно виждане, а при новите се натиска емблемата на задния капак и така се отваря.
Бюджета е до към 28к лв (още съм млад за по-скъпи коли..)...но ако екземпляра си заслужава бих дал няколко отгоре...Ще погледна в нета за фейса...как изглеждат...имам една оферта в момента за 25к лв за 2008г. от Германия, 2.4 210кс е мотора, ТИ пакет...чакам инфо за нея сега!
Добтре де колега, щом е 2.4 210кс това не значи ли, че колата е 4x4 (защото до колкото знам 2.4 200кс е при предно предаване, а 2.4 210кс е когато е 4x4).
Колата е Евро 4, 209кс, черна, ТИ пакет със шс му екстри, дават я май с 17 със зимни допълнително, на 130к км,обслужена на 105км (какво е сменено ще ми прати копие на документи), 06.2008 год., с ДДС е 25к лв, от Германия, снимки и допъл. инфо чакам от собственика...
Само трябва да преглътна големия мотор...но звучи супер..
Комби не искам! Но каква е разликата мевду 170 и 150кс двг...турбо и дюзи ли?!
Само да знаеш, че ДДС-то трябва да си го платиш в България, а не в Германия, т.е. ще бъде 20, а не 19 %. Когато колата е за експорт, немеца е длъжен да ти я продаде без ДДС-то.
Ако видиш отново обявата, горе в ляво има "search results" - там ще ти излязат всички коли по зададените критерии, има и седани - разгледай ги.
Доколкото знам мотора 2,0 JTDm е нов, не е само турбина и дюзи да го различават от 1,9 16V.
Comment